torsdag 28 februari 2008

Vilken skatt!!!

Idag var jag inne på tradera för att kika om någon hade budat på mina auktioner, men icke då. Surfade därför runt lite på sidan och upptäckte några ishockeytavlor som målades till hockey-VM för några år sedan. Kände igen stilen på tavlorna och mindes att pappa gett mig två sådana för han skulle slänga dem när han flyttade. Han tyckte väl att jag skulle ha dem då min sambo är fd ishockeyspelare... fast ska jag vara ärlig så var tavlorna RIKTIGT fula, man måste VERKLIGEN gilla hockey om man ska sätta upp dem på väggen. Såg på tradera att de som såldes där var i ungefär samma stil som min, med samma konstnär och de tavlorna låg på en 700 i budgivningen. Men mina tavlor borde nog vara värda mer, för jag har Konstnärens egna avtryck hemma. Ringde min far och han skrattade och tyckte jag skulle sälja dem. Han ville iaf inte ha dem tillbaka. Så nu brudar (ingen kredit och ekonomisaneraren).. nu ska här säljas konst så att vinsten hamnar där den hör hemma.. mohahahaha
glöm inte ... det var sköldpaddan som till sist vann över haren..

4 kommentarer:

Växla ner sa...

tackar för tipset, har nämligen osså en sån tavla hemma, moahahaha

Växla ner sa...

fast vete den var du hittar fulingarna nånstans

klotljus sa...

Ekonomisanering: ??? Fulingarna...

Växla ner sa...

ja tavlorna , har inte sett dom på tradera