torsdag 14 februari 2008

Mina stora mål!

Träning:

Kom igång ordentligt förra veckan, men efter att jag varit hos kirurgen i fredag och fixat med med sår, så har jag inte vågat träna den här veckan. Ska till läkaren i morgon igen får se vad de säger. Men taggad för träning är jag.



Pluggandet:

Kämpar på. Hoppas på att bli klar med mina två uppsatser som skall vara klara på måndag innan helgen. Vill slippa plugga lör o sön.



Ekonomi:

Har inte gjort budget ännu. Har därför fortfarande ingen riktig koll. Kanske ska jag hyra in någon för att göra en budget... näe men det känns konstigt håller ju på att ställa in mig på att jag får mindre ut när jag är mammaledig. Försöker ju att bara ta ut fyra dagar i veckan med. (Bortförklaringar, bortförklaringar.... )



Dagliga utmaningar:

Eftersom jag har fått ett månadsuppdrag så är det vad jag håller på med nu. Alltså det räcker fullt. Man får allt vara lite fantasifull för att komma på hur man ska dra in extra pengar. Men spännande är det.



Hittade idag en annan bloggare som precis fått barn... kul! Hon har bättre koll på sin ekonomi än vad jag har, så där skall jag kunna få lite inspiration och motivation.
http://riktliv.blogspot.com/

Undrar också hur det går för mina medtävlare???

Kram

1 kommentar:

Växla ner sa...

glad alla hjärtans dag, har inte kommit långt i pengajakten, jagar ju mobbare hela dagarna (ler)
kram