lördag 16 februari 2008

Summering av tävlingsvecka 1.

Här är vad jag har tjänat ihop under första veckan:



Internet: 28 dollar (poker,adsense etc)

Försälning: Ett par jeans á 200 kr

Städning: 60kr hos min syster, städning av min garderob 100kr

Upphittat: 100kr

Sammanlagt: (Räknar dollarn lågt á 6 kr)
604 kr

(Hade tjänat ihop ytterligare 40kr på att städa min garderob, men jag gick och spelade bingo och förlorade dem)

Jag tror nog att jag har tagit en ledning i och med det här resultatet och då har jag ännu inte fått in mina auktionsannonser på alla våra uppslagsverk.

Hej hopp och må bäste kvinna vinna!

2 kommentarer:

Herr Mattias sa...

Jag vill ha ett nytt uppdrag. Snälla

H sa...

Hello!
Tvättar och har insett att jag har way to much kläder (varav jag använder hälften)...
Vill du göra ett försök att sälja eller skall jag UFF:a bort grejerna??

Kärlek från Stora Syss O.