fredag 15 februari 2008

Frikort=pensionär???

Har varit hos kirurgen igen, mina stygn hade valt att släppa så hela såret var öppet och lika stort som innan. Men jag lyckades tjata så att jag slapp sy igen, nu tejpade de bara. Fick också ett frikort idag, så nu är alla mina besök gratis. Men jag känner mig som en pensionär med frikort... det är iaf många vuxen poäng på det. Haha!

Sen kan jag också meddela att jag har varit och städat hos min syster och har också därför fått lite extra i min tävlingskassa. Hon tog hand om min son och jag städade, samtidigt som jag tjänade pengar. Det hon inte förstod var att hon nästan gjorde mig en tjänst. Det var riktigt avkopplande att gå runt o damma. Söta var de iaf min lillgris o storasyster för de badade badkar ihop. Min lille pojk ÄLSKAR att bada och eftersom vi missade babysimmet den här veckan så ställde syrran upp på att simma med honom i badkaret. Vet inte om hon saknar en man att bada med, för hon gjorde det riktigt romantiskt för dem båda. Tände aromljus och spelade musik i badrummet. Sen att kavaljern var tre månader det brydde hon sig inte så mycket om. Hon är allt bra fiffig med min syster. Jag hörde från köket att han var lite kinkig efter badet och eftersom syss förstod som en klok kvinna att det förmodligen var magvärk, så försökte hon bota det. När jag kom in i rummet så såg jag att hon värmt vetekudde o lagt på den lilla magen. SÖÖÖÖÖÖT!

Nu är jag iaf trött det är jobbigt att tjäna pengar.

Hej hopp o trevlig helg

4 kommentarer:

Anna sa...

Jobbigt det verkar vara med såret som inte går ihop. Kan du röra dig precis som vanligt eller har du ont?

H sa...

Det var ju den nya Sonic-skivan! Jag är mycket mån om att min systerson får lyssna på bra musik redan från början. Skall han bli en rockstjärna ( som jag hoppas på ) så måste han få lyssna på det nyaste och bästa!
Vi kan göra om städningen och badande nästa vecka.
Jag får ett renare hem,din son får bra kulturupplevelser och bad och du får mental avslappning. Alla vinner känns det som.

Växla ner sa...

blir varm i kroppen, när jag läser om er syskonkärlek, kram

klotljus sa...

Anna: Nej jag har inte ont, men det vägrar helt enkelt att läka. Har fått många olika pencillinier, men det varkar lönlöst. Kirurgen försökte förklara det som att in kropp har glömt av att läka och hela processen har försvunnit. Lite mysko, men det blir väl så att de transplanterar ditt hud från någon annanstans. Tack för omtanken!