tisdag 19 februari 2008

Utmaningar, utmaningar....

Usch det går trögt nu!
Jag har svårt att hitta motivationen att "hitta" extra pengar, det känns som att varje dag är en smärre utmaning ibland. Vill så gärna ge mig iväg och träna ikväll, bara för att få komma iväg en stund. Får väl egentligen inte träna, men eftersom inte såret läker ändå så kan det väl nästan kvitta om jag rör på mig en stund.

Hittade lite inspiration innan idag och röjde halva min garderob. Men jag tror inte det är någon idé att försöka sälja något av det, får kolla igenom, det känns nästan som att jobbet med att sätta ut det på nätet och kanske inte får något för det inte är värt det. Ska kolla om några av mina nära och kära vill he dem istället. Får hitta andra inkomstkällor.

Såg att Ingen Kredit har fått fart och nu gått om mig i vår tävling, så jag måste hitta inspirationen om jag skall gå segrande ur det här.

Hoppas alla mår bra.

2 kommentarer:

IK sa...

Vart har du tagit vägen? Har du kommit i gång med pengaletandet igen?

Växla ner sa...

ja just det, nu undrar jag o ik om vi vunnit på walkover