onsdag 6 februari 2008

Gårdagen

Hur gick det nu med allt jag skulle ta itu med?

Jo alla papper är sorterade och samlade. Nu är det dags att börja ta itu med att göra en budget. Målet med budgeten är att jag skall öka mitt månadssparande, samt att jag skall försöka spara in såpass mycket så att jag kan spara på våra föräldradagar. Både jag och min sambo vill vara hemma med vår son så länge som möjligt. Planen är nu att han inte skall börja på dagis förän han är 2 år. Vet dock ej om det blir någon budget idag. Sambon är borta hela dagen och kvällen på kurser både idag och imorgon. Kanske ett projekt till helgen.

Träning:
Jo visst gick jag och tränade. Hade blodsmak i munnen efter uppvärmingen och funderade på om det var någon i laget som var utbildad i första hjälpen.
Sen under träningen så gjorde jag det jag orkade med, måste ju vara försiktig efter förlossningen. Det var HUR kul som helst. Träffa alla gamla lagkompisar och bara vara för en stund. Sen att jag går som en cowboy idag för jag har sån hemsk träningsvärk i ljumskarna det får jag leva med.

Spanska:
Shit här blev det inte som jag tänkt mig. Är nog lite för ambitiös ibland. Jag formulerade tre meningar i min uppsats. De blev iof riktigt bra.. haha men inte skrev jag mycket. Sen skulle jag ju läsa också men det blev inte tid över till det. Nya tag idag.

Dagens utmaning skall jag också ta tag i. Min storasyster letade upp en adress till mig, så en Martin i Stockholm blir 20kr rikare och får ett kort på mig. Har nu börjat förstå utmaningarna lite, för meningen är nog inte att de BARA ska förändra mitt liv. Iallafall inte den här, för Martin i Stockholm kommer ju def. få något att prata om på lunchen efter att han fått ett anonymt brev som bara innehöll ett foto o en tjuga. Undrar vad jag själv hade tänkt?

Nu ska jag sjunga med min son och sen leta upp det FULASTE kortet jag har på mig själv och posta brev. Vi hörs!

2 kommentarer:

Växla ner sa...

duktig tjej, du får ju gjort massor fast du har gullunge o allt

Pongo sa...

Gå gärna in på vår sida om du är intresserad av film/spel. Har precis startat bloggen