fredag 8 februari 2008

Ledsen idag!

Var hos kirurgen med mitt operationssår. Det är 3 månader sen jag opererades och det har fortfarande inte läkt. Kirurgerna undrade om jag hade haft problem med mitt läk-kött innan.. hmm inte vet jag. Har väl aldrig direkt haft några större öppna sår förut. Iallafall så har de nu provat att sy igen det.. blähh. Jag trodde jag skulle svimma, speciellt som att jag precis när de skulle sy tittade dit och såg deras slaktarvapen. Så jag följde min instinkt och försökte fly. Men de trängde in mig i ett hörne som en liten spädgris som skall kastreras. Det hela slutade med att en läkare fick hålla i mig medans de sydde.

Men men... idag skall jag träffa mina kompisar i vår dam-klubb. Hoppas de piggar upp mig!

1 kommentar:

Växla ner sa...

stackare, men kanske mer synd om läkaren, pussar iaf på det onda