måndag 11 februari 2008

Måndagssjukan!

Så var det måndag igen, men går man hemma mammaledig så är ju varje dag en vardag ELLER som jag väljer att tänka varje dag är helg. För vilken skillnad är det egentligen. Idag skall jag sortera och städa.. so watch out http://ekonomisanering.blogspot.com/ för här kan jag hitta massor att sälja. Hon skriver att hon har ett ess i kortärmen och då vill jag bara meddela att det har jag med. Jag har nämligen varit på gång att sälja min bil ett bra tag nu. Den har stått avstäld här nu ett par månader för att jag och min sambo skall se om vi klarar oss på en bil. Det verkar det som att vi gör. Bilen är helt avbetald, så det blir bara pengar ner i min ficka... mohahahaha... fast jag tycker inte det är riktigt shyst att sälja den under vår tävling, så jag kanske räknar bort den.



Spännande att läsa hur det går för mina med combatanter (stavas det så??)

Hör sen.. nu ropar plutten

1 kommentar:

Växla ner sa...

sälj du bilen, var ju allt man kan sälja o få in pengar på. vi får dock inte ange summan på reklamen här