torsdag 13 mars 2008

Okej nu vet jag!

Pengaletande och samlande var inget för mig, men det var roligt att försöka klura ut sätt att vinna tävlingen. Men att sälja saker på tradera och städa hos andra slutar jag nog upp med! Fast jag skulle fortfarande behöva bli av med en massa skräp som ligger här hemma. Tillexempelvis idag så kom min sambo och undrade om jag BEHÖVDE sex sminklådor. Eller massa ljustakar som vi inte packat upp sen vi flyttade från den lägenheten som vi hade innan den lägenhet som vi bodde i innan vi köpte huset. Så därför tänkte jag föreslå ordföranden i vår förening i vårt bostadsområde att vi borde ha en loppis. Det hade varit så skönt att bli av med massa saker!

Nu tar dopförberedelser upp all min tid. Imorgon ska det handlas. Har inte riktigt förstått hur vi lyckades bjuda 60personer och ändå bjudit de närmsta. Hur sjutton har folk råd att gifta sig???

3 kommentarer:

Johan & Pernilla sa...

Folk har inte råd att gifta sig! Det är en enkel ekvation dock... Räkna ut medelvärdet på presenterna du räknar med att få, slå ut det på den billigaste jävla maten du kan med att bju på, så får du vinsten. Tadaaaa.

Hur har folk råd att INTE gifta sig?

Sedär, ännu ett skäl att snart vänta sig en inbjudan till bröllop!

klotljus sa...

Hahaha... okej här kommer min första bröllopsinbjudan till dig då kära P. Välkommen på bröllop.. vi kommer att bjuda på bubbelvatten från vår soda streamer och nudlar. Till efterätt blir det mariekex.
Nu skall jag bara få C. att fria.. tänkte gjort det själv på skottdagen men började tjafsa med honom så det slutade med att jag gjorde slut istället.. haha

Växla ner sa...

ha en bra helg