fredag 7 mars 2008

Ingen uppdatering!

Gör ingen uppdatering för föregående vecka.. nu känns det som att det är försent och sen hade jag bara lyckats få in smådollar på internet. Näe ni som väntar spända får vänta lite till. För snart ska hela projektet summeras... och inte blir det jag som står som segrare. Det kan jag nästan garantera.

Hela huset är fortfarande förkylda, men vi börjar bättra oss.

Har ingen lust att skriva mer idag.. samt att jag måste plugga. Håller just nu på med en uppsats om Cristobal Colón.. Iiihaaa... det är jätte kul!!! haha näe det är ganska intressant, men jag har noll skrivglädje och det hjälper ju inte att jag måste skriva det på spanska. Så är det någon där ute som vill korr. läsa min uppsats och är grym på spanska.. hör av er!

Trevlig helg

1 kommentar:

Växla ner sa...

är inte det Cristoffer Columbus??